{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer med Fiat Cinquecento
  • #1   12. aug 2006 Det er et udmærket brugt køb. Men kig efter rust og køleren er ikke så god, så overophedning med defekt toppakning kan forekomme. Ellers er de ret sejlivede og sjove at køre i. Men kig forbi www.c-f-c.dk for yderligere vejledning....

  • #2   12. aug 2006 www.cinquecento-fun-club.dk

    Jeg ville vælge en 1.1 sporting.

    jeg kørte omkring 16-17km/l i min gamle og ca det samme med min seicento.

    Den er skide sjov at kører i, men der er nogle ting man skal være obs på.

    Køleren skal skiftes ca hvert 3. år
    Tanken skal skiftes ca hvert 4. eller 5. år det kommer anpå rustbeskyttelsen.
    hvis man ikke kører den lidt hårdt ryger toppakning.
    svingarme bøsningerne bagpå går og de skal bare skiftes til powerflex smiley
    Koblingen holder 120.000km hvis man ikke flytter foden helt fra pedalen
    Ellers er det bare normale sliddele der skiftes og de koster næsten gratis *G*

    Rust onkring blinklys på forskærmene
    Rust i i bagagerummet i siderne.
    Rust i torpedopladen under gummilisten til forruden.
    Men en bil der er 8år + skal man kigge lidt mere efter rust


  • #3   12. aug 2006 ved at en 1.1 sporting kan køre 170 på toppen......... men de kører faktisk riigtig godt og det var min mors og der var faktisk ingen problemer med den............ de kører sådan rimelig literen......... det er bare noget af det mest farlige at køre galt i da intet i den bil kan rede dig......

  • #4   12. aug 2006 Det er rigtig med sikkerheden, meeeen jeg tog en rulle tur med min gamle og jeg slap med en øm skulder.

  • #5   12. aug 2006 men selvom den ikke er særlig sikker så kører de egentlig rigtig godt........ men derfor kan sådan en bette satan stadig rende 170 med 2 mennesker i............

  • #6   12. aug 2006 Og 1.1 motoren går snild 300.000km +

    Jeg har lige rundet 180.000km i seicento nu og still going strong.


  • #7   12. aug 2006 Hvad med pris på kun en ansvars forsikring , hvad kan den ca ligge på ? Og vægt afgiften ?

  • #8   12. aug 2006 Det kommer anpå hvor gamle du og hvor mange år du har haft bil i eget navn

    vægtafgiften er 2020kr pr år



  • #9   15. aug 2006 Det er en bil til min mor , hun er 57 år og er elitebillist !

Kommentér på:
Erfaringer med Fiat Cinquecento

Annonce